नेपाल सम्झेर राजकुमार ह्यारी भावुक....(पुरा हेर्नुहोस)

भिडियो सहित हेर्नुहोस !
Advertisement
लन्डन—नेपाल भ्रमण गरेर फर्किएको एक वर्षपछि वेलायती राजकुमार ह्यारीले नेपालको गाउँले जीवन तथा भूकम्पपछिको पुनःनिर्माण स्मरण गरेका छन्। नेपाल-वेलायत सम्बन्ध स्थापनाको दुई सय वर्ष पूरा भएको अवसरमा लण्डनस्थित नेपाली दूतावासद्वारा आयोजित विशेष समारोहमा बोल्दै उनले नेपालको पुनर्निर्माणमा ब्रिटिश जनताको साथ रहने बताए।

 ‘ठिक एक वर्ष अघि म नेपाल पुगेको थिएँ। मैले भेटेका सबैजनाले मलाईन्यानो स्वागत र माया प्रदान गर्नुभयो।खासगरी मंगली तामाङ र उनको परिवार जसको घरमा म बसें। त्यो म कहिल्यै बिर्सने छैन’, दूतावासको कार्यक्रममा उपस्थित भएका उनले भने।
गत वर्ष नेपाल आएका उनले लेउरानी गाउँकी ८६ वर्षीया मंगली तामाङलाई सम्झिएका थिए। ‘ठिक एक वर्ष अघि म नेपाल पुगेको थिएँ। मैले भेटेका सबैजनाले मलाईन्यानो स्वागत र माया प्रदान गर्नुभयो।खासगरी मंगली तामाङ र उनको परिवार जसको घरमा म बसें। त्यो म कहिल्यै बिर्सने छैन’, दूतावासको कार्यक्रममा उपस्थित भएका उनले भने।

गत मार्च महिनामा नेपाल पुगेका राजकुमार ह्यारीले उत्तरी गोर्खाको लापु गाउँस्थित प्रभातकिरण निमाविको पुनर्निर्माणमा पनि सघाएका थिए।

बर्दिया राष्ट्रिय निकुन्जको भ्रमण गरेका राजकुमार ह्यारीले सो निकुन्ज समुदायलाई सशक्त बनाएर कसरी संरक्षण गर्न सकिन्छ भन्ने कुरामा संसारमै एक उदाहरण भएको बताए।

नेपाल भ्रमणको क्रममा आफूले गोर्खा सैनिकका केही गाउँ पुग्ने अवसर पाएको बताउँदै उनले गोर्खा सैनिकहरुको जस्तो दृढ चरित्र कसरी बन्छ भन्ने कुरा आफुले बुझ्ने मौका पाएको बताए।

अफगानिस्तानमा गोर्खा सैनिकहरुसँग रहँदा उनीहरुले पकाएको खसीको पीरो झोल पिउँदा जाडो दिनमा पनि पसिना छुटेको उनले बताउँदा सहभागी हाँसेका थिए।

आफ्ना पिताले जस्तै ब्रिगेड अफ गुर्खाजसँग चालिस वर्ष लामो सम्बन्ध नभए पनि आफूले गोर्खा सैनिकसँगको सम्बन्धबाट गर्व महसुस गर्ने गरेको उनले बताए। राजकुमार ह्यारीले गोर्खालीहरुको साहस, निस्वार्थ त्याग र पेशाप्रति निष्ठाको प्रशंसा पनि गरे।

राजकुमार ह्यारीले दूतावासभित्र ब्रिटिश सेनाको सर्वोच्च सम्मान भिक्टोरिया क्रसबाट सम्मानित १३ जना गोर्खा सैनिक तथा अधिकृतहरुको तस्वीरको अनावरण पनि गरेका थिए।

सो कार्यक्रममा वेलायतका लागि नेपाली राजदूत डा.दुर्गाबहादुर सुवेदीले स्वागत गरेका थिए भने उद्योग मन्त्री नवीन्द्रराज जोशीले नयाँ संविधान पछि नेपाल स्थायित्वतर्फ अगाडि बढेको र सरकारले छिट्टै तीन तहको चुनाव गराउने तयारी गरिरहेको बताएका थिए।

कार्यकममा ब्रिटिश रक्षा मन्त्री मार्क लाङ्कास्टर, विभिन्न मुलुकका राजदूतहरु तथा बेलायतस्थित नेपाली संघसंस्थाका प्रतिनिधिहरुको उपस्थिति थियो।

दूतावासको कार्यक्रममा सहभागी हुँदाका राजकुमार ह्यारीका तस्विरहरु
भिडियो सहित हेर्नुहोस !
Advertisement
SHARE

About about

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment