आफ्नै बहिनीसंग जबर्जस्ती सेक्सको लागी जोड गर्दै निर्दयी दाइ.रोएर आफ्नो इज्जतको भिक माग्दा पनि छोडेन,खास कारण के हो यस्तो गर्नुको,बहिनीलाइ गाली गर्दै गरेको यो क्रुर व्यवहार जुन देख्दा जसको पनि मन रुन्छ नै होला.सक्दो सेयर गरी यो मान्छे को हो,पत्ता लगाउन सहयोग गरौ(भिडियो)

भिडियो सहित हेर्नुहोस !
Advertisement
बहिनीसंग जबर्जस्ती सेक्सको लागी जोड गर्दै निर्दयी दाइ.रोएर आफ्नो इज्जतको भिक माग्दा पनि छोडेन,खास कारण के हो यस्तो गर्नुको,बहिनीलाइ गाली गर्दै गरेको यो क्रुर व्यवहार जुन देख्दा जसको पनि मन
रुन्छ नै होला.सक्दो सेयर गरी यो मान्छे को हो,पत्ता लगाउन सहयोग गरौ(भिडियो)
मा २९ वर्ष को भए| २२ वर्ष मा ठमेल को भालुलाइ चिके पहिलो पटक | लब भनेको कहिले परेन, एक दुइ चोटी पर्ला पर्ला जस्तो भाको थियो तर कहिले सक्सेस भएन |

पहिला मैले टाइम टाइम मा चिक्ने एउटा केटि ले एकचोटी मलाई उसको नम्बर भनेर नया नम्बर दिएको थिई फेसबुकमा| फोन गरेको अर्कै केटि ले पो उठाई| सुरु मा कुरा गरे देखि नै अलि बडी इक्छ्या देखाएर कुरा गर्थी | भर्खर १७ वर्ष कि रैछ अनि १२ को ट्युसन पड्थी|


एकदिन फकाई फुल्याई जावलाखेल मा भेट्न बोलाए| आफु यस्तो बुडोभएर तेस्तो सानीलाइ कसरि भेट्ने भनेर अप्ठेरो लागि रहेको थियो तर लाड़ोले शान्ति नपाको धेरै भै सकेको थियो| अलि उमेर कम देख्ने लुगा लगाएर लागे जावलाखेल तिर| म आफु चाहिँ लुकेर उसलाई हेर्छु भनेर चिया पसल मा नदेख्ने गरि बसे अनि उसलाई फोन गरेर बोलाए, मोरी पनि बाठी रैचे, लुकेर मलाई येहा आउनु उता आउनु भन्दै थिई | 1 घण्टा को लुका छिपी पछि उसलाई देखे मैले | भर्खर १७ वर्ष कि, गाउ बाट आएकी, लुगा अलि सिम्पल खालको गरेकी तर राम्री नै देखेकी थिई| हाइट तेस्तै ५ फीट २ इन्च जति होला, पातली पातली जिउडालकि, दुध ठिक्क ठिक्कको, चाक चाहिँ नेपालीकेटि जस्तै सानो ठिक्क परेको, मुख कलिलो थिई, नाख मा नत्थी लगाएकी, सेक्सी देखेकी थिई| अप्ठेरो मानि मानि भेटे, सुरु को दिन त केहि गरिन, कुरा गरे अनि लागि हाले| त्यो दिन देखि फोन मा फेरी कुरा हुन थाल्यो, भाउ दियो कि जस्तो लाग्यो| हामी रति रति फोन मा कुरा गर्न थालेको थियो| एकदिन मैले राति सुत्ने बेला फोनमा कुरा गरेको बेला घुमाएर फोनमा लाड़ो हल्लाउदै उ संग कुरा गरि रहेको थिए, उसले बुझिचा क्यारे, के गरेको तपैले भन्दै थिई| मैले तिम्ले बुझ्दिनौ छोदिदेउ भनेको, भन्नु न भन्नु भनेर कर्र गर्न थालि | बिस्तारै बुझाए| अनि उसलाई फोन सेक्स गर्न पनि सिकाए| पहिला त पुती मा औला घुसौना मान्थिन, बिस्तारै कर गरि गरि घुसौना लगाए, फुच्ची त भर्जिन रैचे पोल्यो भन्न थालि | फोन सेक्स गर्दा पुती कस्तो छ, रौ कत्ति को आको छ, आदि इत्यादि कुरा गरेर मैले मेरो लाड़ो लै शान्त पार्थे| तेही क्रम जारि रह्यो अनि हामि बिस्तारै बिस्तारै भेटेर गर्ने योजना बुन्न थाल्योउ| कहिले काही त मा चिक्न त दिदै दिन्न भन्थी,तर उसको पुती चम चम भाको देखेर पक्कै दिन्छ जस्तो लाग्थ्यो|
फोन सेक्स गर्ने क्रम करिब ६/७ महिना चल्यो होला, तेही क्रम मा एकचोटी त्रिभुबन पार्क मा लगेर टंग किस र दुध माड़न भ्याई सकेको थिए| मोरी लाइ किस खाना नि आउदैन रैछ, सुरु मा त मेरो ओठ टोकिदिएर राती बने दिएको थिई| बिस्तारै सिकाए मैले यस्तो गर भनेर, अनि त मोरी ले मज्जा ले मेरो जिब्रो ओठ चुस्दिन्थी, मैले चाहिँ उसको कान मा किस खाइदिएर, दुध को मुन्टो चलाई दिएर सीक पार्दिन्थे, फुच्ची चाहिँ आखा चिम्लेर के गरम कसो गरम गर्थी|
सानी भएर हो कि क्या हो, उसले त मलाई फोन गर्न थाली झन्, आइ लभ यु भनेर म्यासेज गर्ने, राति राति फोन गर्ने, फोन नउठाए पनि कल गरेको गरेई गर्ने गर्थी| म फेरी मूडी मान्छे, man लागेको बेला कुरा गर्ने, अरु बेला बाल दिन्थे| त्यहि पनि कल गर्न छोडेकी थिएन|

त्यहि क्रम मा एक ताका मेरो लाड़ो एकदम संकिने भाको थियो | जत्ति खेर नि पुती खोजेको जस्तो तातो, रातो, ढुंगा जस्तो भएर बस्थ्यो| फुच्ची ले फेरी फोन गर्न थालेकी थिई| एक रात मज्जाले फोन सेक्स भए पछि उसलाई जसरि भए नि भेटम भने मैले, उसले नि मेरो मनसाय बुझिछ क्यारे, भोलि पल्टी दिउसो को २ बजे भेट्ने प्लान तय भयो| भोलि पल्ट ठ्याक्क भनेको जस्तो २ बजे उसको डेरा तिर गएर उसलाई बाइक मा राखेर चिक्ने नै भनेर दक्षिण काली को एउटा रिसोर्टमा लागे| रिसोर्ट मा पनि कस्तो मजाले २/३ जना मात्र अट्ने बाँस को घर बनाइदिएको, र ढोका मा चाही पर्दा हाली दिएको थियो| भित्र बाट बाँस को प्वाल बाट को आएको देखिन्थ्यो, तर बाहिर बाट चाही भित्र केहि देखिदैन थ्यो| अनि कटेज पनि मेन घर भन्दा अलि तल पट्टी थ्यो | चिक्नको लागि ठिक्क मिलाई दिएको | मन मनै झुक्केर भए पनि ठिकै ठाउ मा आए जस्तो लग्यो, man फुरुङ्ग थियो| वेटर भाइ आयो, उसलाई अलि छिटो हुने गरि दुइ वोटा चिसो र फ्रेन्च फ्राइज, मगाए| वेटर भाइ पनि सबै कुरा बुझ्ने रैछ, पछि एकै चोटी ल्याई दिम कि भनेर टुच्चा डी हाल्यो| मैले चिसो अहिले ल्याउ बाकि को खाने कुरा पछि ल्याए नि हुन्छ भन्दे| वेटरले चिसो ल्याएर राखी दियो| वेटर जाने बित्तिकै , येस्सो जिस्क्या जस्तो गरेर उसलाई अँगालो हाली सकेको थिए| फुच्ची पनि सबै सरिर मेरो सरिर मा छोडेर ढाड मा तिर फर्काएर मलाई अडेस लगाएर पल्टिई| मा पनि के अप्ठेरो मानेर बस्ने, अप्ठेरो मान्यो भने केहि हात लाग्दैन है भनेर man मनै उसलाई च्याप्प पछाडी बाट कम्मर मा हात ले अँगालो मारेर, उसको दुध मा हात राखेर बिस्तारै चलाउदै थिए| मेरो खुट्टा फ्या परेको थियो, अनि उसको जिउ चाही मेरो खुट्टा को बीच मा मिलेर बसेको थियो | एकछिन दुध चलाई दिए | फुच्चीलाइ यो सेक्स मा खुल्न आउदैन थ्यो, आखा चिम्लेर जे गरे पनि हुन्छ जस्तो गरेर बसी रहेकी थिई| मैले पछाडी बाट उसको कपाल बिस्तारै समातेर, उसको टाउको ठ्याक्क मलाई टंग किस खाना मिल्ने गरि अयान्ग्ल मिलाएर म तिर फर्काए| येस्सको उसको अनुहार हेरे| मोरी अलि काली काली भैछे| त्यहि पनि हिस्सी परेकी थिई| गोरो अनुहार मा रातो लिपिस्टिक लगाएकी, कपाल बाट मन्द मन्द सनसिल्क स्याम्फु को बास्ना आएको, सहर को नक्कली जस्तो अनुहार मा केहि नादलेको, गाउ को पक्का कसैले नछोएको फूल जस्तो देखेकी, अनि आखा चिम्म गरेर कहिले केहि होला कि भन्ने आशामा आखा चिम्म गरेर बसेकी| येस्सो एकछिन निमेषभरको लागि सोचे, केटि त सहि पट्टियो! अनि मैले नि आखा चिम्म गरेर केहि नसोची सस्तो खालको जस्तो लाग्ने लिपिस्टिकले रंगिएको पातलो ओठ चुसे मज्जाले
भिडियो सहित हेर्नुहोस !
Advertisement
SHARE

About about

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment